Indie Dev Meetup, Andy Touch iš Unity

Praėjo nemažai laiko nuo paskutino įrašo, matyt jau reikėtų atgaivint blogą. Vėliau parašysiu daugiau apie darbą Students’ Union, Tado Vidmanto kursus, pirmo kurso egzų rezultatus, antro kurso modulius, namo nuomojimo patirtį, iš naujo įkurtą lietuvių society, gal dar ką nors. O dabar šviežiai apie šiandieną (jau vakar dieną, jei tiksliai):

Šiandien univere buvo DoubleUpGaming organizuotas renginys Indie Dev Meetup. Viskas vyko naujam pastate, Essex Business School. Fancy vieta su palmėm ir mediena visur – grindys, lubos, sienos, dekoracijos. Nemokama pica, vietinės daryklos alus ir šiaip gazuoti gėralai.

Essex Business School

Pagrindinis (na, ir vienintelis) vakaro pranešėjas buvo Andy Touch iš Unity žaidimų varikliuko kompanijos. Nežinantiem – tai yra nuostabus įrankių rinkinys kurti žaidimus telefonam, kompam, konsolėm ir dar balažin kam. Statistikos neradau, bet spėju, kad su Unity yra kuriami dauguma šiuo metu pasirodančių žaidimų telefonui ir nemaža dalis mažesnių kompo žaidimų. Pavyzdžiai: Hearthstone, Bad Piggies, Temple Run, Rust, Guns of Icarus, Crossy Road. Daugiau http://madewith.unity.com/games. A. Touch pareigos pavadintos evangelistas – keliauja po Europą ir įvariuose renginiuose populiarina Unity.

Andy Touch IDM Colchester

Tikrai buvo verta išsivilkt iš namų, nors ir norėjau miego – renginys labai patiko. Perpasakot visą tai nėra paprasta, bet svarbeuse kaška dariti, tai važiuojam: Touch’as pirmiausia kalbėjo apie įvarius patirties jau turinčių žmonių patarimus pradedantiem žaidimų kūrėjam, kodėl jie svarbūs, paskui pats kelis pridėjo. Visų neatsiminsiu turbūt, bet:

  • geriau žaidimas su vienu žaidėjo atliekamu veiksmu (mechanic – nežinau, kaip tiksliai išverst nepametant prasmės), nei su penkiais. Kaip kraštutinį pavyzdį pateikė Candy Crush, kuris turi vieną veiksmą – stumdyt saldainius (jei gerai atsimenu, žaidęs esu tik kelias minutes kažkada seniai), o populiarumas nesveikas. Crossy Road, Flappy Bird, Angry Birds – visi turi vieną paprastą veiksmą.
  • reikia daug testuoti. Visus scenarijus, su daug skirtingų žmonių. Su vaikais, su seneliais.
  • Nusistatys sau terminus pabaigt žaidimui ar kažkokiai jo detalei.
  • Išleist žaidimą ir iš pradžių nesirūpint vis atsirandančiom naujom patobulinimo idėjom(feature creep), nes taip gali užtrukt amžinybę.
  • Pradėt nuo smulkių projektų.
  • Nepamiršt marketingo, kad ir nemokamo (socialiniai tinklai, reviews, blogai, …)

Sakė, kad vėliau įdės savo skaidres į internetus, tai pabandysiu nepamiršt ir aš čia jų įmest. Vėliau šiek tiek aprodė labiau technines Unity dalis – 2D fiziką, kelis jos komponentus, 3D grafikas, atspindžius. Man viskas buvo daumaž žinoma, bet didžioji dalis auditiorijos (iš viso atėjo ~180 žmonių) nieko niekada su Unity nedarė ar iš vis nebuvo programavę.

Jei bus pakankamai norinčių žmonių ir univeras ar koks society viską gerai suorganizuos, Touch’as turbūt į Essex univerą atvyks ir ateityje – pamokyti sudėtingesnių Unity dalių, padaryt vienos dienos gamejam. T.y. žmonės susirenka į vieną vietą ir per dieną komandom ar individualiai sukuria po žaidimą. Dis is so awesome omgomg.

Prieš porą dienų sugalvojau naują žaidimo idėją. Kol kas atrodo, kad ji gana paprasta iš techninės pusės, bet tikrai turėtų išeit neprasta žaisti. Daugiau paviešinsiu, jei užteks valios/polėkio/laiko/žinių kažką veikiančio sulipdyt. Darysim dviese su kitu lietuviu. Dar tam IDM renginy susitikom bičą, kuris ką tik baigė bakalaurą kažką su muzika ir norėtų kurt muziką/garsus žaidimam. Jei viskas paeis, įtrauksim ir jį.

Leave a Reply

Your email address will not be published.